aRPG

10 powodów do gry w The Incredible Adventures of Van Helsing II

W końcu czas oczekiwania dobiegł końca – The Incredible Adventures of Van Helsing II jest skończone! Pewnie zastanawiacie się co się zmieniło i czy przypadkiem Neocore nie stara się nam sprzedać tego samego cukierka w innym papierku? Czy przypadkiem nie otrzymamy po prostu kolejnego tuzina map, nowych modeli wrogów i przedmiotów.

Dobra wiadomość jest taka, że najlepsze elementy z pierwszej części Van Helsinga pozostały nie zmienione – Katarina wciąż raczy nas kąśliwymi uwagami, klimat jest wciąż tak samo steampunkowy a radość płynąca z rozgrywki nie zmniejszyła się ani o jotę.

Mamy za to mnóstwo zmian i ulepszeń, które najlepiej podsumować w podpunktach 🙂

10 powodów dlaczego musisz zagrać w The Incredible Adventures of Van Helsing II

10. Trzy grywalne klasy – w drugiej części trylogii VH możemy wcielić się w jedną z całkowicie odmiennych, trzech klas. Hunter to stary dobry Van Helsing korzystający z tradycyjnych narzędzi takich jak miecz i rewolwer. Thaumaturge to mag czerpiący pełnymi garściami z mocy Inkaustu – natomiast Arcane Mechanic to szalony naukowiec, wykorzystujący śmiertelnie niebezpieczne konstrukty i gadżety. Jest w czym wybierać!

9. Hunter’s Lair – czyli nasza baza główna – tym razem jeszcze bardziej rozwinięta i udoskonalona względem tej z pierwszej części. Poza magazynem na nasze skarby, kupcami, teleportem i opcjami craftingu możemy spotkać tutaj bohaterów niezależnych, którzy postanowili zasilić szeregi ruchu oporu i połączyć siły ze sławnym Van Helsingiem.

8. Rozwinięty tower-defense – jeśli podobał wam się tryb gry polegający na obronie Leża Van helsinga to na pewno ucieszy was fakt, że w VH2 ta funkcja została rozwinięta. Nowe rodzaje potworów, nowe śmiertelne pułapki, nowa mechanika i związane z nią misje poboczne.

7. Ruch oporu – jako lider Borgowiańskiego Ruchu Oporu będziemy planowali taktykę i poczynania naszych najemników. Walka trwa, tak więc będziemy musieli zadbać o ich odpowiednie wyszkolenie i uzbrojenie.

6. System szału – jak to mówią szału ni ma, jednak w tym przypadku wydaje się, że jest wręcz odwrotnie. Rage system, pozwala nam ulepszać nasze umiejętności i zadawać miażdżące ciosy. Jest to autorski system, którego nei spotkacie w innych grach hack and slash – i sprawdza się bardzo dobrze.

5. Unikalny towarzysz – Lady Katarina, nasza duchowa towarzyszka znów będzie wspierała nas w walce. Rozbudowana karta postaci i zachowania pozwoli nam dobrać najlepsza taktykę do naszego stylu gry.

4. System fragmentacji – poza tworzeniem, zaklinaniem i nasycaniem przedmiotów nowymi esencjami, gracze otrzymają nową funkcję ulepszania swojego ekwipunku. Artefakty mogą być rozbijane na części pierwsze – z pozyskanych magicznych okruchów możemy wykuwać runy, które w połączeniu z naszą bronią będą tworzyły najpotężniejsze artefakty.

3. Legowisko Bestii – Chimera to unikalna istota, niezwykły magiczny potwór, który wyłonił się wprost z Inkaustu i który dołączy do nas w trakcie rozgrywki. Będziemy mogli przyzywać go w dowolnej chwili aby wspomógł nas w walce lub odesłać do Inkaustu, gdzie będzie wyszukiwał dla nas skarby.

2. Sala Trofeów – tutaj będziemy składować wszystkie pamiątki po najpotężniejszych bestiach, jakie uda nam się usiec. Umieszczone tutaj trofea poza wartością czysto estetyczną będą emanowały swoja magią wzmacniając nasze ogólne statystyki i modyfikując statystyki…naszych przeciwników. W rezultacie może okazać się, że walki będą jeszcze trudniejsze – ale bardziej opłacalne.

1. Multiplayer – pozwalający zagrać z przyjaciółmi w trybie kampanii (max 4 graczy) lub sprawdzić swoje umiejętności walcząc przeciwko sobie w PVP (max 8 graczy)

 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.