cRPGMMORPG

Curse of Icewind Dale – Neverwinter

NOWI POTĘŻNI PRZECIWNICY

Oto opisy niektórych z potężnych przeciwników z Modułu 3.

Szaman Barbarzyńca: Potężny Szaman Niedźwiedź

Opis: Szamani Potężnego Barbarzyńskiego Plemienia Niedźwiedzia używają skażonej mocy czarnego lodu, aby wzmocnić ich pierwotną magię, co czyni ich trudnymi przeciwnikami. Ich umiejętności to:

– Gniew Zimy: Atak Zasięgowy.
– Przywołanie Duchowego Towarzysza: Wzywa Ducha Niedźwiedzia. Można go zabić lub zniknie sam, gdy szaman zostanie pokonany.
– Błogosławieństwo Żelaznego Drzewa: Czyni wszystkich pobliskich sojuszników odpornymi na obrażenia i kontrolę efektów.

[styled_image h=”386″ lightbox=”yes” align=”center” alt=”” caption=”” image=”http://rpgamer.pl/wp-content/uploads/2014/05/031.jpg”] [hr]

Krasnoludzki Zaklinacz: Krasnoludzki Czarodziej

Opis: Ci, z krasnoludzkiego plemienia Battlehammer, którzy byli pod wpływem spaczenia czarnego lodu najdłużej wypracowali sobie metodę kontroli Tajemnej Magii, opanowując tym samym niszczycielskie moce żywiołów. Ich umiejętności to:

– Magiczny Pocisk: Atak Zasięgowy.
– Nieugięty: Daje wszystkim sojusznikom zwiększoną odporność na kontrolę.
– Rój Meteorytów: Spuszcza na graczy deszcz meteorytów.

[styled_image h=”386″ lightbox=”yes” align=”center” alt=”” caption=”” image=”http://rpgamer.pl/wp-content/uploads/2014/05/032.jpg”] [hr]

Remorhaz: Wielka Stonoga

Opis: Remorhazy to wielkie kreatury powstałe z połączenia potężnych stonóg i segmentów pancerza. Używają intensywnego ciepłą ich ciał do przebijania się przez śnieg i łapania swoich ofiar. Ich umiejętności to:

– Ugryzienie: Wgryzienie się w ciało gracza.
– Płonąca Skorupa: Emituje fale ciepła wokół Remorhaza.
– Żrąca Żółć: Spluwa płonącą żółcią.
– Rozjuszony Żar: Rozpyla strumień płonącej żółci na polu bitwy.

[styled_image h=”386″ lightbox=”yes” align=”center” alt=”” caption=”” image=”http://rpgamer.pl/wp-content/uploads/2014/05/033.jpg”] [hr]

Rozszalałe Yeti: Wielkie Yeti

Opis: Yeti z głębokiej Tundry rozeszły się po całej Przełęczy Icewind atakując nieostrożnych podróżników, którzy zbytnio oddalili się od cywilizacji. Ich umiejętności to:

– Pazur: Atak wręcz.
– Przerażające Wycie: Wycie Yeti wywołuje strach u przeciwników.
– Deptanie: Szarża na przód przewracająca przeciwników na boki.

[styled_image h=”386″ lightbox=”yes” align=”center” alt=”” caption=”” image=”http://rpgamer.pl/wp-content/uploads/2014/05/034.jpg”] [hr]

Zaklinacz Krwi Lodowych Trolli: Troll Czarodziej

Opis: Zaklinacze Krwi to Czarodzieje z najdzikszych plemion trolli, skupiający swój pierwotny gniew w formie dewastujących zaklęć.

– Klątwa: Rzuca klątwę na przeciwnika, która wybucha, uderzając wszystkich pobliskich przeciwników.
– Przyspieszona Krew: Rzuca na ziemię krwisty totem. Totem wzmacnia czarodzieja i jego sojuszników, lecząc wszystkie pobliskie trolle.
– Wykrwawiająca Inkantacja: Skupia się na jednym celu, powoli go wykrwawiając. Im dłużej inkantacja trwa, tym szybciej postać będzie się wykrwawiać.

Akar Kessell

Drizzt opowiedział wszystkim taktykę Kessela po tym, jak walczyli ze sobą ponad wiek temu:

– Skażone Pociski: Kessel rzuca Pociski ze Skażonej Magii Czarnego Lodu na przeciwników znajdujących się naprzeciw niego.

– Kule Czarnego Lodu: Kessell wypuszcza 3 powoli sunące kule z Czarnego Lodu, które zadają obrażenia i spowalniają przeciwników, przez których przenikną.

– Wybuch Kryształu z Czarnego Lodu: Kessel przywołuje fragment Czarnego Lodu rozbijający się na parę Kul Czarnego Lodu.

– Przywołanie Golema z Czarnego Lodu: Kessell przywołuje Golemy z Czarnego Lodu. Golemy te są na tyle niestabilne, że wybuchają pod koniec swojego żywota, co może zranić nawet samego Kessella.

– Zniewoleni Obserwatorzy: Używając mocy Czarnego Lodu Kessell zniewolił Obserwatorów, którzy przybyli na powierzchnię zwabieni mocą Czarnego Lodu. Kontrola Obserwatorów Kessella nie jest idealna i jeśli urwą się one z wystarczająco wielu kajdan z Czarnego Lodu to mogą stanąć przeciw ich władcy zanim skażenie Czarnego Lodu je ostatecznie zniszczy.

[styled_image h=”386″ lightbox=”yes” align=”center” alt=”” caption=”” image=”http://rpgamer.pl/wp-content/uploads/2014/05/035.jpg”] [hr]

00. WSTĘP: CURSE OF ICEWIND DALE
01. NOWA LOKACJA: DOLINA LODOWEGO WICHRU
02. NOWA LOKACJA: DOLINA KRASNOLUDÓW
03. NOWA LOKACJA: CAER-KONIG
04. NOWOŚĆ: HEROICZNE POTYCZKI
05. NOWOŚĆ: CZARNY LÓD
06. NOWE ARTEFAKTY
07. NOWI POTĘŻNI PRZECIWNICY
08. NOWA ŚCIEŻKA CHWAŁY DLA ŁOWCY STRZELCA
09. EKWIPUNEK Z CZARNEGO LODU
10. NOWOŚĆ: KAMPANIE I RANKING
11. KLUCZE DO BADAŃ PODZIEMI
12. ROZWÓJ PO 60 POZIOMIE
13. KONTRAKTY NAJEMNIKÓW I BANK KONTA

[hr]

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.