cRPGMMORPG

Curse of Icewind Dale – Neverwinter

NOWA ŚCIEŻKA CHWAŁY DLA ŁOWCY STRZELCA

Moduł 3: Curse of Icewind Dale wprowadzi mnóstwo nowych możliwości – jedną z nich będzie nowa Ścieżka Chwały dla Łowcy Strzelca. Tropiciel, druga ścieżka chwały, reprezentuje wiedze Łowcy w dziedzinie przetrwania, polowania i przywództwa. Nowa ścieżka zapewnia Strzelcowi więcej możliwości zarówno w grze grupowej jak i w pojedynkę.

Ścieżka Tropiciela zapewnia pakiet nowych survivalowych umiejętności. Dodatkowo, wszystkie moce Tropiciela mają w sobie zasięgowy element, co jest szczególnie korzystne w postawie do walki w zwarciu. Zarówno w pojedynkę jak i w grupie Tropiciele mają jakiś rodzaj samo/grupowego leczenia i jakiś sposób na zadawanie obrażeń bez ostrzegania przeciwników. Ponadto, nowe umiejętności spotkaniowe zapewniają dodatkową kontrolę tłumu i ukrycie, co pozwala na zadanie mnóstwa obrażeń, po czym, na ucieczkę. Nowe spotkaniowe umiejętności oferują cenną kontrolę i sposób na przekierowanie zagrożenie na tanka, co jest szczególnie przydatne do zawartości grupowej.

Dzienna Moc, Znak Tnącego, ma wspierać graczy bardziej w grupowej rozgrywce niż w walce w pojedynkę. Ta moc pozwala Ci na skok do przeciwnika i nałożenie na niego efektu, który zregeneruje Wydolność lub Poziom Strażnika za każdym razem, gdy ty albo twoi sojusznicy zadadzą mu obrażenia.

Poniżej szybki przegląd Mocy z Nowej Ścieżki Chwały Tropiciela:

Nieograniczone

Współpraca Łowcy – Fizycznie Obrażenia – Oznaczasz przeciwnika znakiem, który obniża jego obrażenia i sprawia, że gdy umrze upuści zasoby, które łowca może następnie podnieść i odnowić małą ilość punktów Akcji, Wydolności i Wytrzymałości każdemu w drużynie.

Ostrożny Atak – Fizyczne Obrażenia – Analizujesz swój cel, co pozwala CI znaleźć jego słabe punkty. Przestudiowani przeciwnicy dostają z tej umiejętności obrażenia, za każdym razem, gdy zostaną zranieni. Nałożenie tego osłabienia nie generuje dodatkowego zagrożenia, jednak same obrażenia z tej umiejętności już tak.

Spotkaniowe

Zasadzka – Fizyczne Obrażenia – Schowaj się w wysokiej trawie, zdobywając element zaskoczenia i ukrycie na krótki czas. Zasadzka sprawia, że twój następny atak zada dodatkowe obrażenia.

Pułapka na Niedźwiedzie – Fizycznie Obrażenia – Wykłada wielką pułapkę na niedźwiedzie, która sprawia, że każdy kto przez nią przejdzie zostanie ogłuszony.

Dzienne

Znak Tnącego – Skocz do przeciwnika z tnącym uderzeniem, zostawiając na nim znamię. Znak ten zregeneruje Wytrzymałość lub Poziom Strażnika za każdym razem, gdy ty albo twoi sojusznicy zadadzą mu obrażenia.

Cechy Klasowe

Zaprawienie w Boju – Gdy jesteś atakowany, zyskujesz dodatkowe 100 regeneracji na 4 sekundy.

Działanie Tropiciela – gdy aktywujesz moce Dzienne, zwiększasz swoją prędkość poruszania się i Szansę na Odbicie na krótki czas.

Okrutne Ozdrowienie – Gdy zadajesz swojemu przeciwnikowi krytyczne uderzenie, zdobywasz 1% swoich maksymalnych punktów wytrzymałości jako tymczasowe punkty wytrzymałości.

Zupełnie tak, jak inne Ścieżki Chwały, wszystkie moce są opcjonalne, więc to od gracza zależy jak bardzo będzie chciał zmienić swój styl gry, gdy już dojdą te nowe moce; jednakże są one na tyle dobre, że każdy powinien znaleźć dla nich miejsce.

[hr]

00. WSTĘP: CURSE OF ICEWIND DALE
01. NOWA LOKACJA: DOLINA LODOWEGO WICHRU
02. NOWA LOKACJA: DOLINA KRASNOLUDÓW
03. NOWA LOKACJA: CAER-KONIG
04. NOWOŚĆ: HEROICZNE POTYCZKI
05. NOWOŚĆ: CZARNY LÓD
06. NOWE ARTEFAKTY
07. NOWI POTĘŻNI PRZECIWNICY
08. NOWA ŚCIEŻKA CHWAŁY DLA ŁOWCY STRZELCA
09. EKWIPUNEK Z CZARNEGO LODU
10. NOWOŚĆ: KAMPANIE I RANKING
11. KLUCZE DO BADAŃ PODZIEMI
12. ROZWÓJ PO 60 POZIOMIE
13. KONTRAKTY NAJEMNIKÓW I BANK KONTA

[hr]

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.