Divinity: Original Sin już niebawem!

Dokładnie rok temu, ekipa Larian Studios świętowała koniec kampanii Kickstarter w której zebrali ponad milionów dolarów na ulepszenie swojej old-schoolowej, innowacyjnej i totalnie fantastycznej gry Divinity: Original Sin!

Divinity: Original Sin, czyli izometryczna gra RPG zawierająca tryb jedno- i wieloosobowy, oferująca taktyczną turową walkę, innowacyjny kooperacyjny system dialogów, interaktywny i złożony świat, bezklasowy rozwój postaci oraz mnóstwo brzemiennych w skutki wyborów. Do gry dołączony jest potężny edytor, w którym stworzono samą grę. Pozwala on tworzyć własne jedno- i wieloosobowe przygody i zamieszczać je w sieci.

Dziś studio świętuje tę rocznicę, ogłaszając oficjalną datę premiery, czyli 20 czerwca 2014 roku. Na poniższym filmie możecie zobaczyć jak fundusze zebrane podczas zbiórki pomogły udoskonalić tę niezwykłą grę i uczynić ją prawdziwym arcydziełem:

Jeśli zdecydowaliście się na wykupienie Steam Early Access już dzisiaj możecie sprawdzić ogromną aktualizację rozgrywki:

  • System skarbów został ulepszony i całkowicie przebudowany (więcej skarbów i artefaktów!)
  • Dodano 135 utworów muzycznych, zawierających między innymi te najbardziej znane z wcześniejszych części Divinity.
  • Dodano nową umiejętność – Ścieżka Łotrzyka oraz wiele umiejętności dla tej klasy postaci.
  • Całkowicie przebudowano i ulepszono domostwo gracza w End of Time.
  • Gracze mogą tworzyć teraz własne profile i dzielić różne konta np. z rodzeństwem na tym samym komputerze.
  • Dodano możliwość wyboru poziomu trudności.
  • Dodano możliwość formacji różnych szyków naszej drużyny.
  • Wszyscy gracze grający w Divinity: Original Sin mają dostęp do globalnego czatu na którym mogą zapraszać się do wspólnej gry.
  • Dodano nową funkcję – Zwierciadło Iluzjonisty, pozwalającą zmienić wygląd naszych postaci w grze.
  • …i wiele więcej! Zmian jest tak dużo, że gra nie przypomina zupełnie wersji alfa i wczesnej bety – zmieniono większość aspektów mechanicznych, ulepszono wydajność, optymalizację, grafikę, animacje, dźwięki i w zasadzie wszystko co nie działało lub nie wyglądało do końca dobrze.

Leave a Reply