cRPGGry Niezależne

Divinity – Oryginalne oświadczyny

By 20 lutego 2014 No Comments

Dobre rzeczy zdarzają się w najmniej oczekiwanych momentach – przekonała się o tym Dolores, której chłopak postanowił oświadczyć się za pomocą…misji w Divinity – Original Sin

Wzruszające, prawda? 🙂

Divinity – Original Sin opowiada historię dwóch Łowców Źródła (Source Hunters) – Rodericka i Scarlet i oferuje całkiem ciekawy system multiplayer.

Gracze mogą dołączać do znajomych znajdujących się w grze. Gracz, który stworzył sesję, jest hostem (serwerem). Gdy dołączysz do gry, przejmujesz kontrolę nad jedną z dwóch jego postaci. Host może określić, co możesz zrobić z daną postacią (np. czy może ona awansować, sprzedawać przedmioty itp.). Gra jest zapisywana na jego komputerze.

Wszystko, co robi się z przyjaciółmi, sprawia większą frajdę: podobnie jest w przypadku Original Sin, a wszystko dzięki trybowi kooperacji, zarówno lokalnemu, jak i sieciowemu.

Naturalnie, nawet najlepsi przyjaciele czasem się ze sobą nie zgadzają, nie ma tym nic złego: gra zachęca do takich zachowań. Podobnie jak w przypadku papierowych gier RPG, każdy z członków drużyny może wyrazić swoje zdanie. Nasz unikalny system dialogów sprawia, że w drużynie nie ma przywódcy. Obaj bohaterowie, jeśli są dostatecznie blisko BN-a, z którym prowadzona jest rozmowa, mogą wziąć udział w rozmowie i wspólnie zdecydować o jej przebiegu.

(Oznacza to, że jeden z graczy może się odłączyć od drużyny i zacząć rozmowę z innymi ludźmi, podejmując własne decyzje. Tak, nasza gra pozwala na trollowanie).

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.