Dobre rzeczy zdarzają się w najmniej oczekiwanych momentach – przekonała się o tym Dolores, której chłopak postanowił oświadczyć się za pomocą…misji w Divinity – Original Sin
Wzruszające, prawda? 🙂
Divinity – Original Sin opowiada historię dwóch Łowców Źródła (Source Hunters) – Rodericka i Scarlet i oferuje całkiem ciekawy system multiplayer.
Gracze mogą dołączać do znajomych znajdujących się w grze. Gracz, który stworzył sesję, jest hostem (serwerem). Gdy dołączysz do gry, przejmujesz kontrolę nad jedną z dwóch jego postaci. Host może określić, co możesz zrobić z daną postacią (np. czy może ona awansować, sprzedawać przedmioty itp.). Gra jest zapisywana na jego komputerze.
Wszystko, co robi się z przyjaciółmi, sprawia większą frajdę: podobnie jest w przypadku Original Sin, a wszystko dzięki trybowi kooperacji, zarówno lokalnemu, jak i sieciowemu.
Naturalnie, nawet najlepsi przyjaciele czasem się ze sobą nie zgadzają, nie ma tym nic złego: gra zachęca do takich zachowań. Podobnie jak w przypadku papierowych gier RPG, każdy z członków drużyny może wyrazić swoje zdanie. Nasz unikalny system dialogów sprawia, że w drużynie nie ma przywódcy. Obaj bohaterowie, jeśli są dostatecznie blisko BN-a, z którym prowadzona jest rozmowa, mogą wziąć udział w rozmowie i wspólnie zdecydować o jej przebiegu.
(Oznacza to, że jeden z graczy może się odłączyć od drużyny i zacząć rozmowę z innymi ludźmi, podejmując własne decyzje. Tak, nasza gra pozwala na trollowanie).